فاجعه منا بیت الله را برای مسلمانان نا امن جلوه می دهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 335
نویسنده : فــردیـن احـمدی
عضو شورای اسلامی بشاگرد بروز این فاجعه بزرگ از سوی دولت سعودی را عمدی دانست.

 

خلیل نوری پور

به گزارش عصر بشاگرد خلیل نوری پور عضو شورای اسلامی شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار بشاگرد نیوز گفت: فاجعه غم انگیز و جانگداز حجاج در عربستان در مسیر رمی جمرات نشان می دهد که رژیم جاهل آل سعود در اجرای مراسم حج بسیار ضعیف و بی لیاقت است.

نوری پور بابیان اینکه بی کفایتی محض آل سعود سبب شد تا مسلمانان زیادی از حجاج بیت‌ الله الحرام کشته شود، افزود: متأسفانه رژیم خبیث آل سعود که خود را خادم حرمین شریفین می داند نسبت به جان باختن هزاران حاجی مسلمان بی تفاوت است.

وی با بیان اینکه مدیریت ناکارآمد حکام سعودی عربستان در این فاجعه کاملا آشکار بود، گفت: این فاجعه بسیار دردناک موجب جریحه دار شدن قلب مسلمانان جهان شد و فرصت مناسبی برای بیداری دوباره جهان اسلام، تجدیدنظر و تعیین تکلیف با رژیم سعودی است.

عضو شورای اسلامی بشاگرد بروز این فاجعه بزرگ از سوی دولت سعودی را عمدی دانست و اظهار داشت: امسال حوادث زیادی در حج اتفاق افتاد از جمله سقوط جرثقیل، پنکه سقفی، آتش گرفتن چادر و فاجعه منا نمی تواند طبیعی باشد بلکه این اتفاقات کاملاً عمدی است که حکام سعودی با فرافکنی نمی توانند این فاجعه را توجیه کنند.

خلیل نوری پور گفت: این فاجعه بیت الله که سرزمین امن الهی است را برای مسلمانان نا امن جلوه می دهد و سبب جریحه‌دار و داغدار شدن خانواده‌های مسلمان شده است بنابراین دولت جاهل آل سعود توانایی مدیریت اداره حرمین شریفین را ندارد و این مسئولیت باید به دست مجموعه‌ای از کشورهای اسلامی قرار گیرد.

وی بابیان اینکه سکوت مجامع بین‌المللی در قبال فاجعه ناگوار منا عربستان را وقیح تر می کند، تصریح کرد: عاملان و مقصران در ضعف مدیریت حج که موجب کشتار جمع زیادی از حجاج شده‌اند باید هر چه زودتر شناسایی و به مجازات عمل خود برسند.

 





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: عضو شورای اسلامی شهرستان بشاگرد،خليل نوري،فاجعه غم انگیز و جانگداز حجاج در عربستان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 382
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 438
بازدید ماه : 382
بازدید کل : 125515
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com